ודאות מוחלטת

חופשה עם הילדים בוילה משפחתית עם בריכה- השקעתם זמן, טלפונים, כסף.. ואז — אכזבה

אז השקעת הרבה זמן, אנרגיה וכסף כדי להוציא את המשפחה שלך לחופשה הוילה משפחתית עם בריכה. השקעת מאמצים רבים כדי שזה יקרה – וגם הילדים מתלהבים מזה, אבל מה קורה אם הדברים לא הולכים לפי התוכנית? מה עושים כשהילדים מתעצבנים על משהו שהיה אמור להיות כיף? או כשהם מתחילים להתלונן על האוכל? או כשהם מצפים ליותר ממה שאפשר מהמשאבים המוגבלים של הוריהם?

זה לא כיף לאף אחד מהמעורבים – וזה יכול להיות קשה במיוחד להורים שמרגישים שהם אכזבו את ילדיהם בכך שהם לא יכולים לתת להם את כל מה שהם רוצים או צריכים. אבל יש דרכים להפחית את הסיכון לאכזבה במהלך הטיול המשפחתי הבא שלך בוילה עם הבריכה. הנה כמה טיפים מניסיון רב השנים שלנו:

הפרטים הקטנים יוצרים את הרגעים הקריטיים בחייהם של ילדים

-וודאו שהציפיות של כולם ריאליות (ולאחר מכן העבירו אותן בצורה ברורה). אל תבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים!

-לוודא שלכל אחד יש שליטה מסוימת על המצב שלו (על ידי מתן בחירות). עשה זאת גם אם זה אומר לתת להם לקבל החלטות שאולי לא יצליחו לכולם!

-הישארו רגועים וממוקדים בקבלת החלטות טובות ביחד כמשפחה

הם לא רוצים לצאת לארוחת ערב? הם מסרבים ללכת לבריכה? הם לא רוצים לצאת לטיול יום?

  1. תכננו את החופשות כדי להימנע מחופשות בית ספר. אם אתה יכול להימנע מהוצאת ילדיך מבית הספר לחופשה, עשה זאת! הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לשבור את השגרה שלהם, במיוחד אם הם לא רגילים לטייל.
  2. אם אתם צריכים לצאת לחופשה במהלך שנת הלימודים, דאגו לתכנן דברים מהנים ומלמדים. אתה עדיין יכול ליהנות מבלי לשבור את הכסף – פשוט תראה כמה מהפעילויות המוצעות בעיר או בעיירת היעד שלך.
  3. שלב אותם בתכנון הטיול! ילדים אוהבים להיות מעורבים בדברים כאלה, אז שתערבו אותם! הם יתרגשו יותר מזה אם הם ידעו מה קורה ומה הם עושים בכל יום.
  4. לחצו על הקישור…יש לנו סקופ בשבילכם: הגליל המערבי הוא יעד מושלם לטיול עם ילדים

אל תדאגו. זה נורמלי. כל אלו הם מצבים נורמליים המתרחשים בכל חופשה משפחתית. אבל איך נוכל להימנע מהם?

יש לנו 3 טיפים בשבילכם לזמן חופשה מהאגדות בוילה משפחתית עם בריכה:

1) הסבירו מה יקרה במהלך שהותכם בוילה עם הבריכה בזמן החופשה המשפחתית כדי שיוכלו להיות מוכנים לכך. עדיף להסביר את זה פעם אחת מאשר הרבה פעמים שוב! זה גם יעזור להם לקבל החלטות לגבי מה הם היו רוצים לעשות בזמן החופשה שלהם.

2) אם אפשר, נסו לוודא שכולם יודעים מה הם רוצים לפני היציאה לחופשה.

3) אל תנסו להכריח מישהו לעשות משהו הוא או היא לא רוצים כי זה יוביל לאכזבה ותסכול – גם שלכם וגם שלהם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0 שאלות
שכדאי שתתכוננו אליהם, כדי להבטיח שהשיחה שלנו תצליח. הזמן של כולנו חשוב ואנו מצפים לשיחה כיפית ומשמעותית שבסופה תוכלו לקבל החלטה חיובית ולהגיע להתארח אצלנו. יש לנו פתרון מדהים עבורכם , ועם זאת, אנחנו לא מתאימים לכולם. אנו מציעים ,"שתקחו את הזמן בנחת" ותתעמקו במיוחד במה שכתבו האורחים שהיו אצלנו, ותקראו איזה תוצאות וחוויות מדהימות היו להם...אתם תגלו שיש לכם בעיות דומות, ובטוחים, שתמצאו שם תשובות לשאלות שאפילו "לא חשבתם לשאול".
1. הקדשת קצת זמן והכנת רשימה כתובה של קריטריונים ונושאים שחשובים עבורך, כדי שתוכל לקבל,  החלטה נכונה ומדוייקת עבורכם?
2. בסוף בסוף…כנראה שיעלו לגמר 2 מתחמי נופש שרלוונטים עבורכם, וסביר להניח, ששניהם יפים עם ביקורות מדהימות ומחיר דומה…לפי מה תבחר/י?
3. מה המחיר שכרוך בהחלטה -אולי לא לעשות כלום? אולי לצאת ליד נחל עם כל המשפחה…קצת על האש ולצחוק…ובזה נגמר הסיפור? 

עדיף להיות אגדה בחייך מאשר סיפור עבר...לא?