צינור השפע

השכרת וילה בצפון-מחירים,שאלות ומה שביניהם

השכרת וילה בצפון מחירים ושאלות ששווה לשאול

כל מי שמחפש השכרת וילה בצפון למטרת חופשה מגיע לשאלת המיליון דולר –

"כמה  עולה לי הוילה ללילה?"

כל יום אנחנו נתקלים לפחות בכמה שיחות שמתחילות עם: אני מחפש להשכיר וילה למשפחות…כמה זה עולה לי ללילה? הודעות שנשלחות ברשתות החברתיות והרבה פעמים כעס לא מוצדק מצד האורחים "למה אתם שולחים מחיר בפרטי?…למה לא מפורסם המחיר כמו בבית מלון?…מה הסוד הגדול?…".זאת שאלה לא נכונה ושאי אפשר לענות עליה "בשלופ"…בטח לא בהתחלת השיחה…אז בואו נעשה סדר.אורחים נהנים מהשכרת וילה בצפון במחירים מצויינים

אי אפשר לתת הצעת מחיר אחידה לכולם

אירוח במתחם נופש או השכרת וילה הוא כמו "ארוחה במסעדת שף"…זה לא ארוחה במקדונלדס או אירוח בבית מלון (שקונים מהמדף…בלי לזלזל במקדונלדס או בבתי מלון..הם מצליחים בטירוף עובדתית).

המחירים של השכרת וילה נקבעת לפי :

  • בד"כ עלות לחדר בוילה להשכרה בצפון היא בטווח המחירים של 1000 ₪-1500 ₪ ללילה מקום המכבד את עצמו מציג מחירים אחידים, בשקיפות מלאה, באתר שלו.
  • כמות האורחים הסופית(כן…גם ילדים משלמים מלא…הם חייב לבטח אותם..לכן הם משלמים כמו מבוגר…בבתי מלון "מרוויחים" על אירוח הילדים בארוחות (מתומחר כמו מבוגר למרות שילד כמעט ולא אוכל כלום ולכן יש להם טריק שיווקי "מחיר לילד")

  • התאריך והחודש הספציפי (יום חול/סופ"ש/חג..)

  • איכות ורמת הסיכון של האירוח (מסיבת רווקים לא מתומחרת כמו אירוח למשפחות)

  • כמות לילות (ברוב המקומות מעל 6 לילות – העלות יורדת)

אירוח במתחם נופש או השכרת וילת נופש זה כמו ללכת לארוחת שף

…הערך העצום הוא "הכול רק בשבילך…רק אתה קיים"

אתה בפרטיות מוחלטת במתחם…אתה קובע מתי אוכלים…אתה קובע מתי נכנסים לבריכה (בלי להשתתף בספורט הלאומי של לזרוק כיסאות בבריכה" ושהמציל הולך הביתה בשעה 18.00)…אתה קובע "את מי בא לך לראות,לצחוק איתו,לשבת לידו ולצבור איתו זיכרונות עד סוף החיים"…זה ארוחת שף…זה לא קיים בבית מלון או במקדונלדס (לצורך העניין)

אנחנו נותנים ערך…והרבה ממנו

אנחנו אוהבים לתת למשפחות ולקבוצות גדולות הזדמנות לכתוב סיפור מדהים להיסטוריה שלהם, להתגבש, לחבר אותם להתאהב אחד בשני מחדש ולשכוח את "השוטף של החיים" כדי שיטענו באנרגיה עוצמתית של שמחה וכיף ושהכול אפשרי עבורם כדי שייהנו מחיים ללא הגבלות

אז בפעם הבאה…אל תכעסו…תנו לבעל המתחם את הקרדיט, לשאול את השאלות הנכונות, כדי שתקבלו תשובה רלוונטית ומדוייקת עבורכם והוא ילמד אם המקום בכלל מתאים לצרכים שלכם.

ואל תשכחו בבקשה – אנחנו נותנים ערך והמון ממנו…אנחנו לא "בנק שמוכר בכסף" ואז חשובה עלות ומחירי הריבית…המחיר הוא פרמטר חשוב לכולם…אתם משקיעים בעצמכם-לא באף אחד אחר..מה שחשוב הוא שתקבלו כמה שיותר ערך תמורת הכסף שלכם.

אז…..מאחלים חופשה מדהימה…ואם תרצו לדבר איתנו..אנחנו לרשותכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0 שאלות
שכדאי שתתכוננו אליהם, כדי להבטיח שהשיחה שלנו תצליח. הזמן של כולנו חשוב ואנו מצפים לשיחה כיפית ומשמעותית שבסופה תוכלו לקבל החלטה חיובית ולהגיע להתארח אצלנו. יש לנו פתרון מדהים עבורכם , ועם זאת, אנחנו לא מתאימים לכולם. אנו מציעים ,"שתקחו את הזמן בנחת" ותתעמקו במיוחד במה שכתבו האורחים שהיו אצלנו, ותקראו איזה תוצאות וחוויות מדהימות היו להם...אתם תגלו שיש לכם בעיות דומות, ובטוחים, שתמצאו שם תשובות לשאלות שאפילו "לא חשבתם לשאול".
1. הקדשת קצת זמן והכנת רשימה כתובה של קריטריונים ונושאים שחשובים עבורך, כדי שתוכל לקבל,  החלטה נכונה ומדוייקת עבורכם?
2. בסוף בסוף…כנראה שיעלו לגמר 2 מתחמי נופש שרלוונטים עבורכם, וסביר להניח, ששניהם יפים עם ביקורות מדהימות ומחיר דומה…לפי מה תבחר/י?
3. מה המחיר שכרוך בהחלטה -אולי לא לעשות כלום? אולי לצאת ליד נחל עם כל המשפחה…קצת על האש ולצחוק…ובזה נגמר הסיפור? 

עדיף להיות אגדה בחייך מאשר סיפור עבר...לא?