סוויטה צימר עם גקוזי בצפון-ספרטה בוטיק

מה ההבדל בין צימר בצפון, וילות נופש בצפון ומתחם נופש?

מה ההבדל בין צימר בצפון, וילה או מתחם נופש?…שאלת המיליון דולר

כולנו אוהבים לצאת לטיולים, לנפוש, ולשכוח את השוטף של החיים. אם מתכננים חופשה ארוכה יחסית (2 לילות ומעלה), אנו רוצים לדאוג למקום לינה ראוי ולא להתאכזב..בכל זאת-לא יוצאים לחופשה כל יומיים. כשמדובר בלינה ושינה טובה אין כמו כמיטה בבית, אבל במקרים רבים אפשר גם להגיע לקרוב לזה, בעזרת צימר בצפון, וילה בצפון או במקום אחר בארץ או מתחם נופש טוב המספק את כל מה שדרוש לחופשה מהסרטים.

מבט על סוויטה צימר 9 ליד הבריכה

מה הכוונה כשאומרים-צימר, וילה או מתחם נופש?

צִימֶר בצפון הוא חדר או מערכת חדרים, על פי רוב בבית מגורים או בחצרו, המושכרים למטיילים ולנופשים למשך לילה אחד או מספר לילות.המילה צימר פירושה בגרמנית וביידיש: חדר. ישנם צימרים בצפון הבנויים עץ, אבן עם בריכות ומתקני פינוק אינסופיים. בד"כ מתאימים לזוג(אך לא חייב).ישנם מתחמי צימרים עם בריכה משותפת.הרעיון הוא "חופשה פרטית ואינטימית לכמות מצומצת מאד של אורחים עם מתקנים פרטיים" (בניגוד לבית מלון ששם הבריכה/מתקני הספא הם משותפים לכל האורחים).

וילת אירוח ונופש-בית פרטי (לא חשוב כרגע כמות החדרים) שהוסב להיות מותאם לכמות גבוהה של אורחים בו זמנית. בד"כ מאובזר בבריכה ומתקני ספא ובילוי למבוגרים ולילדים. מתאים לחופשות משפחתיות של כמות גבוהה של אורחים בו זמנית. הרעיון הוא "גיבוש משפחתי לכמות גבוהה של אנשים בו זמנית עם פרטיות מוחלטת"…נמצאים לבד, מבשלים לבד ולא חולקים את מתקני הוילה עם אף אחד אחר.רוב הוילות הכי נחשבות מרוכזות באיזור הצפון.

מתחם נופש- כמו וילת נופש רק שילוב שני העולמות. וילה + צימרים הצמודים אליה או מסביב לבריכה. הרעיון הוא אירוח כמות גבוהה של אנשים בו זמנית בפרטיות מוחלטת, ובאותה נשימה, נותנים לאורחים לבחור אווירה-מלכותית או כפרית. היתרון הנוסף הוא שיש אפשרות לקהל המבוגר הזדמנות "לנוח בלילה" ולתת לאורחים הצעירים יותר והאנרגטיים להנות עד השעות המאוחרות. 

למי מתאים צימר בצפון או וילת נופש?

מתחמי הנופש והוילות מתאימים למשפחות, מסיבות, ימי גיבוש ואירועים המכילים כמות גבוהה יחסית של אורחים בו זמנית. חופשה בצימרים מתאימה בד"כ לזוג או לעד זוג+2 שמחפשים אינטימיות ורוגע.

הרעיון המרכזי המוביל בוילה או במתחם נופש הוא – להתגבש, להתאחד, להתאהב אחד בשני מחדש ולצבור זיכרונות מדהימים "בספר ההיסטוריה המשפחתית".

רוצים לבדוק את חבילות החוויה שלנו – הציצו ובואו להיות אורחים שלנו…החיים קצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שכדאי שתתכוננו אליהם, כדי להבטיח שהשיחה שלנו תצליח. הזמן של כולנו חשוב ואנו מצפים לשיחה כיפית ומשמעותית שבסופה תוכלו לקבל החלטה חיובית ולהגיע להתארח אצלנו. יש לנו פתרון מדהים עבורכם , ועם זאת, אנחנו לא מתאימים לכולם. אנו מציעים ,"שתקחו את הזמן בנחת" ותתעמקו במיוחד במה שכתבו האורחים שהיו אצלנו, ותקראו איזה תוצאות וחוויות מדהימות היו להם...אתם תגלו שיש לכם בעיות דומות, ובטוחים, שתמצאו שם תשובות לשאלות שאפילו "לא חשבתם לשאול".
0 שאלות
1. הקדשת קצת זמן והכנת רשימה כתובה של קריטריונים ונושאים שחשובים עבורך, כדי שתוכל לקבל,  החלטה נכונה ומדוייקת עבורכם?
2. בסוף בסוף…כנראה שיעלו לגמר 2 מתחמי נופש שרלוונטים עבורכם, וסביר להניח, ששניהם יפים עם ביקורות מדהימות ומחיר דומה…לפי מה תבחר/י?
3. מה המחיר שכרוך בהחלטה -אולי לא לעשות כלום? אולי לצאת ליד נחל עם כל המשפחה…קצת על האש ולצחוק…ובזה נגמר הסיפור? 

עדיף להיות אגדה בחייך מאשר סיפור עבר...לא?